Aysennnnnn evet durumumuz çok benziyor belki de aynı şeyi yaşıyoruz evet 13. Embriyo incelemesinde sağlıklı bulunması göz korkutabiliyor ama fazla yumurta toplanması işi kolaylaştırıyor düşününce, 13 embriyo inceletmek de maddi açıdan çok büyük kayıp ama bu yolda zaten maliyetsiz bir şey yok ve elimizde deneme şansı varsa mutlaka değerlendirilmeli oradan oraya gitmek her şeye yeniden başlamak deneme yapmak da maddi manevi kayıplar arasında… doktorum kayıplarla ilgili olarak iki birey sağlıklı olup onlardan oluşan şey sağlıksız olabiliyor bizde baskılanan bir şey oluşan bebekte ortaya çıkabiliyor tıp da tüm bunları açıklamada yetersiz kalabiliyor elimdeki tedavi yöntemleriyle ben ancak deneme yapabilirim yüzde yüz olacak garantisi veremem sana özel olarak yeni bir buluş yapamıyorum maalesef ki demişti bana. Doktorum Cem Akarsu, tedavi ilerleyişini de sizinle paylaşırım ben umarım ki bu kez olacak güzel duanız için de çok teşekkürler en kısa zamanda sizinde bizim de kucağımız dolsun inşallah 🤲🏼