Simaybalim22 Kızlar sabah 7 de uyandım sabah temızlık yaptım 20 dakıkada bir sancım vardı oglenden sonra 10 dakıkaya düştü kızlar sancı gelırken de karnım cok kasılıyor dogummu sizce
MerveSinan Simaybalim22 kac haftaliksin canim.Düzenli ilerliyor gibi.. Siddeti de artiyorsa dogum basliyor olabilir
Meers Asyaam28 5 dk düşerse doğum olacaktır benim de hafif şekilde başladı sonra aralık kısaldı gecesine doğum yaptım siz takip edin 🥰