NY-3 anayimbenanaaa Ada yı bende çok seviyorum ama sadece Ada koymak istemiyorum. Sizce Ada’nın yanına başka hangi isim uyar
Bir_tirtilannesi NY-3 kızım oluyor veee Nehir koyucaz inşallah 🥰 naçizane fikrim iki isim yerine tek isim olmasıdır. Hem çocuk için daha iyi olur diye düşünüyorum ben 💕