8143 Hayırlı ramazanlar sat 2 Nisan yumurtlama günlerini degerlendrdik bugün adet ağrısı gibi ağrım vardı sonrada lekelenme geldi acaba belirti olablirmi yoksa erkenmi bat 30 Nisan
myangelson 8143 tekrar yumurtlama görmüş olabilir misin bazı kişiler 1 ayda 2 kere görebiliyor seninki de öyledir bence ağrı da olabiliyor kanama da yumurta catladigi zaman olabiliyor bazı kişilerde. Eğer şuan ovulasyon gorduysen adet günün 14 gün ileri atıyor
Esoo06 8143 bazen yumurta çatlarken kanama gelebiliyor veya ilişki sırasında zedelenmesi olabilir. Yerleşme kanaması için çok erken
8143 Esoo06 bilmiyorum canm yumurtlamayı gördüm 12 Nisan’da catlamada 13 Nisan’da gördüm bugün yaptım ovulasyon testi pik degildi
myangelson 8143 yumurtan catladiysa zaten pik göremezsin canım catlayinca siliklesiyor. Lekelenme de yumurta catlayinca oluşuyor zaten
8143 myangelson dün yaptım ondan önceki günde yaptım bugünde yaptım 3 günden beri tek çizgi ovulasyon
myangelson 8143 o zaman ovulasyon da elendi yerlesme kanaması genelde 2-3 gün kala oluyordu sanki ara kanama gibi birşey olabilir mi stres vs yaptın mı ? Ya da enfeksiyon olabilir mi o da kahverengi lekelenme, akıntı yapabiliyor
8143 myangelson yok canm çok skur streste yapmadım hiçbir sknti yok çok skur ama öyle olanda varms öyle duydum etrafmdan blmiyorum tam
mombarbie_ Bende aynı belirtileri yaşıyorum 8 gün var sabah test yaptım negatif çok bilmiyorum erken gebelik testi ne zaman sonuç verir 28mart son regl tarihim.