Elif2796 hemoroid olmuşsunuz. Kabızlık geçmezse hemoroid sorunu işin içinden çıkılmaz bir hal alıyor :( kabızlık sorununuzu çözerseniz. O da çözülür. Ama bi hekime başvurmanızda fayda var. Gebelikte kullanılabilen bağırsak şurupları var, onlardan yazacaktır size hekim. Çok geçmiş olsun :( umarım çözersiniz.