Asila_arzu Merhaba arkadaşlar bugün adetlenmem gerekiyordu fakat ne ağrım var ne belirtim bunu yaşayan var mi sizce ne zaman test yapıyım
Hilal2901 Asila_arzu bir gün geciktiyse bekle en az 5 gün geciksin bence. Hem test bosa gidiyor hem de insan umutlanıyor
Cicegim38 Asila_arzu 1 hafta 2 hafta adet olmazsan test yap cikmiyo cunku ben 12 gun sonra test yaptirdim silik cikti yoktur diye gitmedim 25 gun gecti gittimde 6 haftalik hamile oldumu ogrenmistim😂😂
Fdoner-34 Hilal2901 ben 3 gün vardı adetime test yaptım çift çizgi görmüştüm minik prensesimi şuan 16+2 haftalığız ☺️
Hilal2901 Asila_arzu ben 10 gün bekledim gittim kan testi verdim direk. Cünkü her ay test al yap üzül yap üzül moralim bozulmuştu
Asila_arzu Hilal2901 ah ah bende kaç sefer yaptım öyle birde hamile kalmak istediğim için ay midem bulanıyor gibi hislere girdim