Merveekayaa Merhaba kızlar kısmetse bursa acıbademde doğum yapcam. Doktorum dışarıdan Emre uysal. Hastaneden memnun kaldınız mı, ebeler hemşireler ilgileniyor mu, fotografçı oda süslemesi vs nasıl yaptırdınız öneriniz var mı? Yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻🙏🏻🌸