Ben 27+2haftalık hamileyim sabah bişeyim yoktu sonra belim tutuldu az çok hareket edebiliyordum ama şuan adım atmayı bırakın nefes alırken bel ağrım batıyor ayakta dururkende ağrıyor vajinamda ağrıyor normal mi yaşayan varmı aranızda eşimi bekliyorum gelsin gideceğim acile ama içim içimi yiyor