Selvikan Lekelenmem olduğu için doktor progestan verdi fakat hap olarak yutmamı söyledi fitil olarak değil. Bugün ilkini kullandım ve aşırı derece de baş dönmesi yaşadım mide bulantısı da. Bunu yaşayan var mı normal midir ?
Suheyla2 Selvikan evet canım malesef baş dönmesi mide bulantı ve aşşırı uyku yapıyor muhtemelen lekelenmen bitince fitil olarak kullan diycek doktorun sık dişini
Hilal2901 Selvikan normal gece yatmadan önce iç hiç kalkma baş dönmesinden düşersin bile felaket bisiy
sevaldqn1 Selvikan gayet normal canım kişiden kişiye değişiyor benimde 200mg lik ve ilk basta baş dönmesi yapıp küt gidiyorum mecbur uyuyorum acayip uyku yapıyor
miray1995 Selvikan aynı etkiler bende de olmuştu. Fitil olarak devam ediyorum yan etkisi kalmadı fitil olarak kullanabilirsin
Asasas -mommm98 Değişik bi akıntı ta şeffaf bazen açık yeşil dr ilaç zamanla öyle dışarı atıyor demişti ama yine de serklajlı olunca korkuyor insan