Ftmky Merhaba hanımlar doktoruma mesaj üzelinden sorduğum için bir marka önermedi. Magnezyum olarak ne kullanabilirim ? Sizlerden kullanıp memnun olduğunuz var mı ?
Ozoooo Ftmky bana magnoform verdi içemedim suya katılan ona göre tercih edin içemezseniz hap olaraknalırsınız
Azra00 Ftmky 17 haftalıklen bel ağrım oluyordu hafif hafif magnezyum kullanmamı istedi doktor kendi reçete ile yazmıştı Magosit adı
Pnr_KMRC1 Ftmky ben asla memnun kalmadım verdiği magnezyumdan aşırı miğde bulantısı yaptı bende ben magnezyum için her akşam sade soda içiyorum doktorum onu önerdi beypazarı
Pnr_KMRC1 Ftmky evet benim bacak ağrılarıma kasık ağrıma soda iyi geldi cnm zaten kalsiyum magnezyum içeriyor doktorlar öneriyor🌸
incinur0102 Ftmky Ben 18.haftamdandan beri MİCROBONK kullanıyorum herhangi bir bulantı vs yapmadı memnunum
Virgohome https://imgyukle.com/i/QM4CsI Bunu kullanıyorum hiç bacak krampı kasılmam va ağrım olmadı magnezyumun büyük etkisi var günde bi tane tok karna öneririm
miray1995 Ftmky magnimore veya magnimore plus öneririm. Reçete ile alınmıyor biraz pahalı ama ondan başkasının etkisini görmedim o yüzden almaya değer
Eva03 Ben 17.haftadan beri magnimore plus kullanıyorum doktor tavsiyesi ile.Ne bacak agrisi ne kramp ne kabizlik hic bir sey çok şükür yasamadim. Fiyatı biraz fazla ama çok memnun kaldım.Şuan 36+2haftalik olduk hala kullanmaya devam 🧿🧿💙
kckfalmily Ftmky ben magosit kullanıyorum paralı ilaçlar almana gerek yk hepsi aynı işlevi görüyor dedi doktorum 🤷♀️ bu arada magnezyum kalsiyum sanirim yanlış hatırlamıyorsam 24. Haftada başlanıyor ama senin madem sirt ağrıların basladi yazayım dedi. Ve gerçekten ağrılarım kesildi.