Carpedym Kızlar sonuçlarım açıklandı doktor herhangi Bi risk yok dedi fakat bir değerim yüksek çıktığı için mayısın 10unda dörtlü tarama yapılacağını söyledi bu şekilde yaşayanlar oldumu aranızda
Denizinci Carpedym bende bugün ikili taramadan çıktım. Kan sonucum çıkmadı henüz ama ultrasonda bebek için her şey normal çıktı. Benim plesantam aşağıdaymış takip edelim dedi. Bir de bir damarımda tıkanıklık varmış bol su iç dedi geçmezse aspirin başlatılacakmış