gebebirisii Merhaba arkadaşlar dünden beri şiddetli kasık ağrılarım vardı bugün dr a gittim nst se biraz sancılar çıktı serum taktılar sonra yine hafif çıktı doktor şuanlık sıkıntı yok dedi başına böyle bişey gelen varsa kaçıncı haftada doğum yaptınız
bsr0101 gebebirisii canım bende 38.haftadayım ağrım yok ama kasılma çok nst de sancı çıktı doktor sorun olmaz dedi yolladı ama geceleri çok fazla kasılma yaşıyorum korkuyorum bende
gkcnn gebebirisii 32. Haftada sancım ve kasılmalarım başladı 36′ya kadar ilaç kullandım 36′da ilacı bıraktım iki gün sonra doğumum oldu
ilzannliy gebebirisii birazdan kastınız kaç çıktı acaba nst de sandınız? Sertleşme kasılma oluyor mu karnınızda ben 33 haftalığım ama biraz önden gidiyor bebiş ondan merak ettim.
Sadiyes gebebirisii ben 31+5 deyim bu gün başıma geldi serum taktılar düzeldi ama yine de erken doğum riskine karşı ciğer geliştirici iğne vuruldum oyle soyledi yani doktor.
gebebirisii gkcnn sancılarınız nasıl oluyordu nerenizde yani? Birde ne için ilaç kullandınız rahim ağzında falan mı birşey çıktı mesela
gkcnn Ben sadece kaaılmaları hissediyodum karnımda belirli bi bölgede sertleşme oluyodu doktor nstye soktuğunda sancılarım çıktı erken doğumu engellemek kasılmaları durdurmak için de ilaca başladık
gebebirisii ilzannliy benimde önden gidiyor bebiş bugün 35+3 de 3100 çıktı kilosu. Nst de sancılar 40 dk içinde dört beş defa 50lere çıktı onun dısında 20-30 arasındaydı serum yaptılar tekrar bagladılae sancılar bitmedi yine azalmıstı sadece
gebebirisii ilzannliy evet ara ara sertleşip kasıldıgında sancı cıkıyor zaten. Bi de kasık ağrılarım vardı belim de ağrımaya başladı
ilzannliy gebebirisii bizim 32+2 de 2380 gram demişti doktorumuz bakalım bayram sonu 34 haftalıkken gideceğiz ne diyecek 🤭 ben nst girdiğimde 15-20 gelip gidiyordu ama haftana göre normal dedi doktor canım. Ayy allah yardımcımız olsun son trimester benim hep bel ağrım var kasık ağrısı yoklayıp gidiyor ama bel ağrım geçmiyor 😓 hayırlısıyla vakitlerinde gelseler bi
annesusu gebebirisii ben şu an 36+6 dayım. 35+2 de nst de sancım çıktı serum aldım :) iftardan sonra tekrar nst çektim doktor normal olduğunu sıkıntı olmadığını söyledi. Ben açıkçası sancı hissetmemiştim. Şu anda da sıkıntı yok çok şükür