Kızlar merhaba bir sorum olacak özellikle doğuran annişlere. Ben 6,5 aylık hamileyim. Gebelikten önce küçük gögüslerim vardı 80-b ölçümdü. Hamileliğimi öğrendiğimden günden beri gögüslerim inanılmaz hassaslaştı ve büyüdü . Hassaslaşmasının normal olduğunu biliyorum ama bu denli büyümesine alışamıyorum . Yarım atlet kullanıyorum sütyenlerim olmuyor çünkü doğumdan sonra hangi sürede gögüsler küçülüyor bebek emmeye başlayınca mı eski halini alıyor bilgilendirirseniz sevinirim