Nurak78 aynısı bende de vardı ve hamile kalamayacağımı söylediler çok üzülmüştüm 5 sene sonra ilki ikinci aşılama da tuttu ve hamile kaldım şimdi 6 aylık bir kızım var ve şuan da normal yollarla kendiliğinden hamile olduğumu öğrendim umudunuzu kaybetmeyin rabbim vermiyorsa vardır bir bildiği…