Bebeğimin kalbi durmuş ve hiç gelişmemiş 10 haftalık olması gerekirken 6 haftalık die gözüküyor yarın kürtaj olucam çok korkuyorum 1 gün içinde 3 doktora gittim hepsi aynısını söyledi internetlerde hep araştırdım herşeyi içimde korkular var ilk defa böyle bişe oldu korkuyorum rabbim keşke can verseydi ona öteki dünyada benim karşıma çıkıcak ama nasıl çıkıcak bunuda bilmiyorum rabbim içimi biliyor Okadar dualar ettim olacağı varmış çok üzgünüm çok ☹️