Elifaaksoyy evet canim hic kalkmadim derken ben normalde yerleri falan egilerek bezle silen biriyim 😂 öyle temizlik falan yapmadim kahvaltimi kendim hazirliyordum bulasiklari da makineye diziyordum o kadar bu benim icin baya yatmak oluyor 😂 sizin düzeldimi şimdi hala ilac kullaniyormusunuz ?