Kızlar selam bugun doktor kontrolum vardı 26 haftalık hamileyim. Doktor suyumun çok fazla olduğunu söyledi şeker yüklemesi yaptırmıştım hiç bir sorun çıkmadı ama hala fazlaymış erken doğum riskin var acilen perinatolojiye gitmen gerekiyor dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı?