meliiisoz Kızlar ilk hedeflerine ulaşanlar az kalanlar buradamı biz çok şükür 31 haftalık olduk.Var mı daha ileriyi gören annelerimiz bize umut olsun💖🤲🏻
Asasas meliiisoz suyu mide bulantısı yüzünden çok içemedim sanırım ondan oldu bol su içiyorum bakalım dün kontrolüm vardı çok şükür bi sıkıntı çıkmadı akşam öyle oldu
bitterciko meliiisoz yok aslında 2 si de önlem amaçlı zaten 3 kaybım var . Bunlar 4. Ve 5. Hamileliğim
meliiisoz Gns-gur çok şükür bende o haftaları görürüm inşallah acil olarakmk atılmıştı hep yattınızmı 😒
Gns-gur meliiisoz acil olarak atıldı 32 lere kadar yattım ondan sonra kalktım işlerimi yaptım yavaş yavaş ondan önce yatıyordum
selinbirincisezen meliiisoz daha 21 haftalığız inşallah bizde 30 ları görürüz korkudan hamileliğimi rahat geçiremiyorum 😒
meliiisoz selinbirincisezen ahh seni çok iyi anlıyorum canım 15 haftamda yaşadım bu sıkıntıyı hiç geçmedi zaman hala öyle hep bir korku var maalesef biz hamileliğin keyfini çıkaramayanlardanız inşallah Rabbim 30’u değil 37-38i gösterir🤲🏻
Tinkiminki6 selinbirincisezen bende 21 haftaligim serklaj olacak diye bekliyordm enfeksiyon çıktı ilaç tedavisi uygulayacklar dünyam basima yıkılmış gibi 😢
meliiisoz Asasas biraz daha sabret canım ikinci trimesterda rahatlıcaksın inşallah benimde yeniden başladı maalesef bulantılarım
Asasas meliiisoz Halimize çok şükür elbet ama gebeliğimizi hep korku ile geçiriyoruz en ufak seyde korkularımız başlıyor akıntı normaldir belki bebek büyüdükçe ama en kötüsü geliyor aklımıza
Busrakrq19 meliiisoz 23 haftada acil serklaj oldum şuan 39 haftalığız oğluşum gelmeyi hiç düşünmüyor😂