Nisam19 Bayanlar merhabalar pazar günü sezeryan olucam.37.haftaya girdiğim gün,Anestezi doktoru bugün spinal yapıyoruz çoğunlukla dedi bense karar veremedim.Birde sizce bebeğim küveze girermi?Tecrübeli anneler neler yardımcı olurmusunuz lütfen.
busenaz68 Nisam19 hayır anestezi yüzünden bebek neden küvöze girsin ki 37 haftalıkken zaten erken doğum sayılmıyor bile. 40 hafta doğup giren de var 34 hafta doğup anne yanına verilen de. Stres yapmayın girmez Allah’ın izniyle❤️
Mervegnccmz Nisam19 37+5 te doğurdum 5 gün önce. Spinal oldum. Hemende ayağa kalktım çok rahattı. Hiçbişe anlamadan bi bakıyosun 3 dkkda çocuk çıkmış :)
Dark Nisam19 spinal tavsiye ederim Gitmez 37+0 da doğum yaptım üstelik covid sonrası girmedi. Bazen 40 haftalık bebekler bile giriyor o bebeğe bağlı doğum haftası gelmiş zaten
Meray29 Nisam19 bende salı günü oldum 37+3de doğum esnasında bişey hissetmiyorsunuz hemencicik bebeğiniz geliyor. benim bebeğimin ciğerleri tam açılmadığı için ve su azlığından sıkıştığı için doktor kontrolüne gitti önce 5 saat kadarda kuvezde kaldı ama sonra geldi kavuştuk 🥰
Nisam19 Mervegnccmz ayy canım çok sevindim iyi geçtiğine.Sonrası ağrılı oldunu peki sondayı nezaman takıyorlar korkuyorum
Mervegnccmz Nisam19 operasyonda takıyolar hissetmiyosun . Çıkarırlarken de hissiz olduğu için hiçbişe hissetmiyosun valla ben hemen ayaklandım. Bu kadar kolay olcağını bilseydim normal doğum diye tutturmazdkm iyi ki de spinal olmuş.
Nisam19 Mervegnccmz canım devlet hastanesinde odada takıyorlar denildi ve çok ağrılı bir işlem diye duydum
Nisam19 Dark inşallah canım ya dediğiniz gibi olur rabbim herkesin evladını sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin.Bizede dua edin olurmu
gamzeliyarim28 Ay o kadar çok spinal güzellemesi duyuyorum ki.. zaten normal dogumdan tirsiyorum, bir de boyle duyunca spinal istiyorum ama devlet takipli oldugum icin malesef secim sansim yok😪