Ilknaz 7 haftalık gebeyim ve kesenin etrafında kan varmış ve büyürse düşük olurmuş bu durumu yaşayan varmı acaba
Momtheangel Ilknaz bnm de ilk gebeliğimde kese etrafında kanama vardı ama doktorum hiç böyle birşey söylemedi progestan kullandım fitil olarak kanama zamanla azalıp geçiyor hiç düşecek gibi şey demedi