7297minnakanne Kızlar 27+2 haftalık hamileyim iki gündür karnimda çok ağrı olmaya başladı uzaninca geçiyor ama bazen şiddetleniyor. Özellikle göbek deliği çevresinde ağrı oluyor. Var mı bu durumu yaşayan ve çözüm önerisi olan ?
D_tknbs 7297minnakanne bende de oluyo o normal dedi doktor uzaninca geciyorsa sikinti yok bende hatta daha erken basladi. Sanirim bebek toplaniyor orda.
7297minnakanne D_tknbs valla olabilir haklısın ama bazen anlamıyorum bu ağrı nasıl oluyor çocuk hareketli gayet sıkıntı yok ama göbek deliği de neden ağrır arkadaş 🤣🤣
D_tknbs 7297minnakanne benim nereler agriyor bir bilsen aşagida biraz bizimki cok zorluyo maşallah cok hareketli🤣