Kızlar merhaba diş ağrısı yaşayıp kanal tedavisi olan var mı 10+4 teyim ve kanal tedavisi şart dedi doktor 10 gün önce yaptırdım iki seans olacak dedi dün inanılmaz ağrı çektim yarın bir daha gidicem o vurduğu iğne zararlı mı kendiler yok diyorlar ama korkuyorum antibiyotik yazdı ama kullanmak istemiyorum dedim 😔