Esoo0698 ben de de aynısı oldu geçen hafta sonu koşa koşa doktora gittim, sancı kasılma açılma gözükmedi, idrar tahlili ver dedi verdim idrar yolu enfeksiyon çıktı herhangi bir belirtim olmamasına rağmen ben de erken doğum diye korktum ama siz kötü düşünmeyin