Agg0207 bugün doktora gittm ama cinsiyeti söylemedi 16-17. Haftalardan önce belli olmaz dedi ama hep kopyalar var bana ultason resminde bacak arasını çekmiş vermiş ben kız olarak yorumladim ikinci hamileliğim sizden anlayan varmı ya