fizikcianne Kızlar babyjemin bu banyo setini aldım bebişime. Cinsiyeti daha öğrenmedik ama bence kızda erkekte kullanabilir. Bu modeli kullanan var mi ya da alan ? Restini yükledim linkten bakabilirsiniz
Lur-2006 fizikcianne ben de buna benzer aldım sevi baby nin sanirim ama benimki böyle Nil yeşili gibi. Katlanabilir tercih etmedim çünkü suyu görünce yamuluyor diye okudum. Evimde müsait koymaya 2 banyom var kilerim var. Bir yere konur elbet Sonra da elden çıkarırım küveti dedim ama kova ile maşrapa kalır kullanılır birşeylere diye düşündüm.bence iyi ki katlanır almamişsiniz.
nur_bebek34 Bunu evde nereye sığdıracaksanız benim evim küçük ben direkt katlanır olandan aldım zaten en fazla 1 yıl kullanılıyor ondan sonra satarım. Ama siz de elden çıkarın bir 2 yılın sonunda . Evde fazla eşya hiç sevmem
fizikcianne nur_bebek34 katlanır olanlar silikonlu yerlerinden yırtılıyor. Zamanla göreceksiniz. Denedik ilk çocukta :)