betulpolat Bugün şeker yüklemesi yapıldı ve gebelik şekerim yüksek çıktı.. bu durumda olan varmı neler yapıyorsunuz
Busraakay_26 betulpolat bennnn 😂 diyet verdi bana kuzum doktor diyet ile kontrol altına aldık şükür şuan öyle gidiyor ama çok yüksek be diyet ile düşmez ise inisülün kullanmak zorunda kalabilirsin
bitterciko betulpolat benimde öyle çıktı diyet yapıyorum 🥲ekmeği yemeğin suyuna banacağım günü iple çekiyorum
Tatlicilek betulpolat diyetisyene gitmen lazim, sana bi program yazması lazim, çünkü ya bundan nolacak sanki dediğimiz besinler şekeri yükseltip kilo aldirabiliyo. Böyle bi dönemde riske atmayıp bilene yani diyetisyene gidip ona göre beslenmek en doğrusu
betulpolat Busraakay_26 bana diyet vermedi şuna şuna dikkat et dedi bilgilendirme yaptı şeker ölçüm cihazı aldırdı hergğn aç tok şekere bakıcaz bayramdan sonra bakıcaz bi dedi öyle
Busraakay_26 betulpolat hazır paketli gıdalardan uzak dur bir de pilav makarna gibi yiyeceklerin porsiyonunu azalt düşer inşallah