fizikcianne Ben bir kaç kere aldım. Piyasaya göre stokta vardı veya daha ucuzdu diye. Ancak ptt kargo pişmanlıktır 😂😂 çoook geç geldi. Birinde dağıtımda dedi bütün gün bekledik gelmişler ama bulamamışlar sonra şubeye almaya git. Bulamadık dur şurda mı falan diye 45 dk beklediğimi biliyorum 😂 o son alışverişimdi 😬