Benimde ilk gebeliğim 33+4 deyim bugüne kadar doktorlar bişey demedi ama bugün doktora gittiğimde göbek bağında üç damar olması gerekirken iki damar varmış endişelenme dedi gelişiminde bir sıkıntı yok şükür ama yine de içime kurt düştü bu durumu yaşayan var mı acaba