Belirti olarak ve fiziksel olarak ne yaşadınız acaba ben 3 ay 1 haftalık gebeyim doktorum geçen ay bebeğimin %70 kız olduğunu söyledi bende kız hissediyorum içime öyle doğuyo kusmalarım miğde bulantılarım hala geçmedi malesef genellikle kız bebeklerde miğde bulantıları çok oluyormuş bu ne kadar doğru acaba bilemiyorum🤷🏼♀️