deletedmom255 Kızlar her doğumda olmuyo biliyorum ancak gerektiği durumlarda doğumu kolaylaştırmak için vajinaya kesi atılıyo.. bu işlemi o an lokal uyuşturarak mı yapıyolar yoksa uyuşturmadan mı kesi atılıyor?