busranne96 benim de plasenta rahim ağzına çok yakın. Doktorum bu yüzden riske atmayıp sezeryan yaptıracağını söyledi. Şimdiye kadar da düşük tehlikesi, kanama, rahim ağzının yumuşaması uzunluğunun kısalması ve sonuç olarak serklaj olmam gibi bir sürü sorun yaşadık çünkü. Plasenta rahim ağzına yakın olduğu için normal doğum esnasında çok kanamaya yol açıyormuş