25+6 bende bırakamadım çok denedim çok stres oldum, zaten çok sıkıntılı bir gebelik geçiriyorum özel hayatimdan dolayı , ilk tiksindigin zamanlar bıraktın bıraktın yoksa asla bırakılmıyor ,.keşke tiksindigim zamanlar icmeseydim şimdi bırakmış olurdum, aşırı vicdan azabı çekiyorum yarım yarjm içiyorum dumani içime cekmiyorum bol yoğurt süt tüketiyorum aç karnına içmiyorum ,. Allah hepimizin yardimcisi olsun ,.sağlığımız iyi hiç bir sikinti.yok.simdilik😔🙏