Selma067 bnde saat 10 buçuk 11 arası yapıyorum biraz geç oluyo ama kalkamıuorum normal de 9da kahvaltı 1de öğle 6da akşam yemeği yememiz gerekio daha sağlıklı olması için 3 öğün şart ama bn kalkamadığım için 2 ögün yiom arada da bol bol ara öğün olarak meyve tarzı şeyler yiyorum