sfnr0 ben çatlak için 8. Haftadan itibaren bio oil kullanıyorum. Doktorumda kullanabilirsin dedi. Ama bu çatlaklar genetik oluyormuş deri esnekliğini anneden alıyormuşuz öyle söyledi. Annem bana hamileyken son aylarda çatlağı olmuş 😬 Şuan 22+4 henüz çatlağım yok. Gidişatı göreceğim 😬 Ama bio oil den memnunum, tavsiye ederim