Aysegul0747 Uygulamada son iki gün kaldı yazıyor ama ne sancı nede baska sekilde doğum belirtim yok, çok sıkıldım beklemekten normal doğum yapacağım belirsizlik çok zor
Adin12 Aysegul0747 doktorunla konuşmadın mı mesela benim doktorum bayramda buradayım rahat olabilirsin dedi