Sahrasema Kizlar elbise ve şal uyumu sizce nasıl samimi yorumlarinizi bekliyorum kafam karıştı kötümü iyi mi fikrinizi almak istiyorum
Sahrasema Jelem123 canım var siyah şalım da çok boğar gibi geldi bunu da hemen alıp çıkmıştım magazadan değiştirme şansım da yok kötü mü duruyor
Jelem123 Sahrasema yok canım çok güzel olmuş inan ama merak etim acaba tek renk nasıl duracak diye ama diğer şekil elbisen de esarpin da çok güzel güle güle giy
Sahrasema Humannrle yaa çok tesekkur ederim boş yere masraf yapmayim şimdi bi daha 😀 içime su serptiniz
Humannrle Sahrasema masraf edilecek bi durum yok ki canım zaten yakışabilecek en güzel tonlarda almışsınız şalı aramayla bulunmaz bi kombin 🥰 şimdiden hayırlı bayramlar ❤️
bebekveannesiii Sahrasema Kesinlikle çok güzel olmuş bunu tak. Siyah falan olmaz bunun üstüne boğar. Çok yakışmış canım 🌸
Sahrasema Humannrle kafamı karıştırdı arkadaşlarım çok karışık diye aslında bende begnmistim canım ☺️