Mervece_16 doktorum özel hastanede ama bana sonomari önerdi doktoru iyiymiş pek yanilmiyormus FSM de Denizbank ile yüksek ihtisas ek binasının ben ara sokağında kalıyor sağlıkçı indirimden 900 e yaptık sanırım normal hastada ya 950 yada 1000 olması gerekiyor ilgisi iyiydi fakat bebisin çekilen foto kalitesini beğenmedim sadece