Ozlemmisss Allah ıslah etsin ne diyelim ki canım. Ev sahipleri ciddi anlamda şaşırdı kendini artık. Asgari ücretle geçinen biri bu durumda sokakta yatması lazım. 8500 ile Ev kirası mi ödesin, faturalarını mi yoksa çocuklarının ihtiyaçlarını mi karşılasın. Ne olacak böyle hiç bilmiyorum ama biran önce şu Ev kiralarına el atılmalı. Ev sahiplerinin yaptığı firsatciliktan başka birsey değil.