Busece06 Kızlar deraylı ultrasona giricem tecrübeli değilim. Özelde giricem. Haklarım ne mesela renkli ultrason verilmesi gerekiyormuş, dijital kayıt veriliyomuş vs… özelde çok para veriliyor sonuçta ne gibi edvanterler bana verilmesi gerekiyor
Gamzer Busece06 Bebeğin tüm organları inceleniyor ve bütün bulgular dosya halinde size veriliyor. Bazı doktorlar CD de veriyormuş ama ben iki gebeligim de de CD almadım.
arirangg Busece06 Bana her şeyi verdi. Cd verdi. İçinde bebeğin fotoğraf ve videoları var. Rapor verdi doktoruma götürmem için. Ama her özel bunları vermiyor. Randevu alırken sorun
tunasmom Busece06 evet Perinatoloji bölümüne gitmeniz gerekiyor. Ayrıntılı bir şekilde ultrasonu yapıyor doktor. Muayene sonunda size bir rapor verecek muayene ettiği her şeyin tüm ölçümlerin yazıldığı bir rapor. Her yerde aynı mı bilmiyorum ama cd veriyor bir de renkli fotoğraf veriyor 1 ya da 2 tane canım
Busece06 tunasmom dimi en iyi peritonologlar bakıyomuş galiba tamamdır hemen arastıryom kimler var diye çok teşekkür ederim 🤓💕
Gamzer Busece06 Genelde çoğu 4d zaten canım. Ama olmayan da vardır belki sen randevu oluştururken sor yine
Busece06 arirangg heh bunları sormam gerekiyor bende aradığımda ne istiycepimi bilmediğim için muayene sonunda elimiz boş dönmeyelim dedim 4d miydi sizin bende 4d kulllanana gidiyim dimi