Esomom Kaç kilo aldınız hanımlar benim karnım hala çok büyük değil boyum uzun olduğu için herkes de laf söylüyor kilo alsan dert almasam dert her türlü laf duyuyorsun hamilelikte Allah hepimize sabır versin
Tugraseda Esomom hamilelik 9 aylık çok uzun bi maraton ister istemez kilo alıcaz merak etmesinler öyle söyleyin😂 16+4üm 1 kilo aldım onuda bi verip bi alıyorum anlamadım gitti
Seval2468 Esomom 21 haftalık hiç kilo almadım. İlk oglumdada 55 ile hamile kalıp 61 ile doğuma girdim. Herkes az kilo aldın bebekte zayıf olacak falan dedi ama oğlum 37+5 te 4 kilo 56 cm doğdu. Sagkikli ve dengeli beslendim sadece oğlum kilo aldı yine aynı şekilde gidiyorum
Beyza01 22+1 deyim 1 kilo aldım. Karnım da belli belirsiz. Ben söylemezsem kimse anlamıyor hamile olduğumu. Doktor bebişin iyi olduğunu söylüyor önemli olan o diye düşünüyorum