SevdaKaplan Oglumuzun ismini Emir Asaf koymayı düşünüyoruz herkez Asaf ismine bişey buluyor sizce nasıl 🙄
Sezgin SevdaKaplan gayet güzel siz beğendiyseniz. 🤗 sadece moda olduğu için ismi koyacak olan çok. Sağlıkla gelsin bebeğiniz🙏
Mdmdkndbhrye SevdaKaplan Ablamın oglunun adıda emin asaf bence cok guzel ısım kımın ne dedıgı ne bakma herkeze ısım begendırmeye kalkarsan daha cok ısım arasın sen bu ısmı koymak ıstıyorsan koy cok guzel bence ❤️❤️❤️