Asli1923 Selam kızlar 39+5 im, öğlen 12.00 de suyum ve nişanım geldi hiç sancım yok, doktorumla görüştüm 15.30 da hastaneye gelmemi söyledi , şimdi yoldayız iyi dileklerinizi bekliyorum, inşallah pozitif doğum hikayemi yazmak nasip olur
Nazlison Asli1923 rabbim kolaylıkla ve sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ayetel kürsi okudum rabbim bizlere de güzel doğumlar nasip etsin
DamlaDefneDeniz Bende 39+5im rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah bir avazda kurtarsın inşallah sağ salim alın kucağınıza.
Esomom Allah yardımcınız olsun sağlıkla kolaylıkla bir doğum gerçekleşsin merakla bekliyorum haberinizi
butterfly35 oh kavuşmaya çok az kalmış hadi bismillah sağlıkla gelsin sağlıkla büyüsün güzel yavrunuz, pozitif doğum hikayenizi bekliyoruz ayetel kürsi de okudum Rabbim kolay doğum nasip etsin bir avazda kurtulun aminnn 💙