Kuzeypars bizde çok şükür 17+3 olduk 😊 benim sütlacım da kız heralde göstermedi ama doktorlar yüzde 80 90 kız diyorlar. Birde aşırı halsizlik başladı çok çabuk yoruluyorum başlarda böyle değildi karnım büyüdükçe baskı yapmaya başlıyor artık🥰 sizinde karnınız büyüdü mü acaba yoksa benimki kilo mu? 😂😂😂🤦♀️🤦♀️🤦♀️