Gul_27 ben 4. Ayimi doldurdum biraz kaşınmalar basladi bu zamana kadar hindistan cevizi yagi kullandim ama simdi krem alacagim bio oil dusunuyodum icerigi temiz olmadigini duydum lierac catlak kremi alacagim ondan baya memnunlar. Bende burda bekleyeyim baska onerisi olan varsa bakayim.