Emali doğum yapmadım ama sezaryen olmak zorunda kalırsam muhtemelen spinal olurum diye düşünüyorum. genel anestezi ile hiçbir şey hatırlamayacağım, doğumumda uyutulmuş olmak istemem. Belden aşağısını uyuşturma daha mantıklı geliyor, doğduğunda bebeğimi göğsüme versinler isterim. Normal doğum düşünüyorum zaten ama epidural alıp almama konusunda kararsızım sanırım o an acı eşiğime göre karar vereceğim