Sedanuur benim 2 arkadasimda bebegindeki sorunlari detaylida ogrendiler. Birinin kalbinde delik vardi ve kapanmadi 4 yasinda ameliyat oldu kasıktan girip kalbe katater taktilar. Digerinin bebegininde bobrek damarinda daralma vardı 8 aylikken ameliyat oldu bobregine stent gbi bisi taktilar damari acti icerde eridi. Iyi ki gitmisiz yoksa nerden anlayacaktik diyorlar ki kalbi delik olan cocuk hareket ederken veya kosup oynarken hic bir problem yasamiyordu detaylidan dolayi bildikleri icin surekli doktorlara goturduleer 4 yil boyunca ama gorunurde ve cocugun hissettigi hic bisey yoktu. Eger detayliya girmemis olsalardi belki 10 yasinda bir gun dusup bayilcakdi oyle ogrenceklerdi kalp sorunu oldugunu belki gec kalinmis olcakdi.