Kızlar pregestron değerim, ( 6+2 gebelik) 25 olması gereken yerde 5 çıktı çok düşükmüş yani düşük riski çok fazlaymış. Bu sorunu yaşayan varmıydı bebekte kesede henüz görünmedi zaten haftaya gel dedi düşük iğnesi ve hap başladı doktorum. Yaşayan varsa en çok hangi yiyeceklerden aldınız takviye çok düşük çıkıp yükselen oldumu