Firdvs-001 24+1 gebelik günündeyim bebeğim önceki günlere göre daha az seyrelti şeklinde tekme atıyor hareketlerini uzun saatler sonra hissediyorum bu normal midir? Bilen var mı neden oluyor acaba
Mutlulukkk Firdvs-001 bende ayniyim senle kizzzzz. Bi kac gundur hareketlerni az hissediyorum diyordum bende. Ama bu zamanlarda normalmis. Uyuyordur sıpaa muhtemelen 😊 ilerleyen zamanlara dogru cosacaktir yine😁 caninizi sikmayinnnn 🌺🌺
Araseymen09 Firdvs-001 benimde 2. Ben ilkte hareket etmediği için gittiğim de hemşire her hareket etmediğin zaman geleceksen işimiz iş demişti nts bağladılar oğlum hareket etmeye başladı bu haftalarda normal içiniz rahat olsun sağlıkla kucağınıza alin inşallah
Mutlulukkk Firdvs-001 ya nazli ya kudurukkk 🤣 ilerleyen gunlere bagli bakalimm. Erkek benmde 🤭 detayliya girdinz mi😊