balinannesi20 Kızlar kuzenimle aramda birkaç hafta var 20+4 te ayrıntılı ultrasona girdim bebeğimin ağırlığı 377 gr çıktı doktorlar gayet iyi dedi önden gidiyoruz 1 hafta kuzenim benim o haftalar daha fazlaydı demiş canım sıkıldı bebeğim çok mu zayıf ha birde ben 16-17 haftama kadar sürekli kusma bulantı çektim ilaç içip bir şeyler yiyordum oda patates haşlaması makarna haşlaması ve elma kendisi hiç bulantı çekmedi istediğini yapıp yedi 🤦🏻♀️
sudamlasi balinannesi20 şimdiden kıyaslama yapmayın hatta hiç bi zaman yapmayın. Her bebek her çocuk kendine özel. Daha 20 haftalıksınız bebek 1 kilo olcak değil ya🤷🏻30.haftadan önceki gramları da düşünmeyin bu kadar🤦🏻
Ezgi14 balinannesi20 canim ben o hafta da ki kilosunu hatirlamiyorum ama doktor normal dediyse dusunme. Birde bende 16 ya kadar bulanti kusma yasadim. Su an 31+4 um halen dogru duzgun bir seyler yiyemiyorum ama cok sukur bebegimin kilosu iyi. Kotu dusunme sende yiyemedim edemedim diye. Saglikli olsun haftasiyla uyumlu olsun yeter 😍
Calasun balinannesi20 kiloya neden bukadar takiliyorsunuz saglikli olsun yeter ki zaten gayet normal gr kiyaslamaya hic girmeyin kilolu olmasi size ne arti katicak onuda dusunun lutfen
Bebebebe balinannesi20 etraftaki insanlara lütfen kulak asma herkesinkinin gramı farklı olur. Sanki kilo almak çok iyi bişey kilo alsanda derlerki ay çok aldın sen. Boşver doktor iyi dediyse takma kimseyi.
balinannesi20 sudamlasi ben kıyaslama yapmıyorum etrafımdakilerden ha bire ay çok az kilo almışsın zayıfsın bebek nasıl alacak kilo ay benimki şu kadar duya duya psikolojim bozuldu çocuğumu besliyemiyor muyum diye 🤦🏻♀️
balinannesi20 Ezgi14 bende hala doğru düzgün bir şeyler yiyemiyorum 🙈 ama dediğin gibi bebişlerimiz sağlıklı bir şekilde doğsunlar da 🤲🏻☺️
Muhammedamine balinannesi20 bebek daha çok küçük diyin daha 5. Ayınıza girmemişsiniz 21+3 de 5 aylık hamile alıyorsunuz etrafınızdakiler bilmiyormu bebek son aylarında kilo alır . Sadece moral bozmak için konuşuyolar sanırım . Hem sizin kilo almamanız çok iyi bir durum son aylarınızda istemediğinz kadar alıcaksınız etrafınızı duymayın
sudamlasi balinannesi20 sen istediğin kadar oturup yesende bebeğin günde 10 15 gr alır belkide daha azdır.Tek yapman gereken etrafa kulağını Tıkaman. Yoksa strese girersin olan sana ve bebeğine olur.
haticecpr balinannesi20 Agizlarina ekmek kuregiyle vur gitsin. Sen strese girecegine onlar girsin bosver.
Newmomy balinannesi20 Cocuk zaten ihtiyacı olan herşeyi bizden alır. Biz yemesek içmesek bile vücudumuzda depolanmış herşeyi alır. Eğer yeterli beslenemezsek bizim durumumuz kötü olur anne adayı vitaminsiz kalır.
balinannesi20 Calasun ben kilosunu takmıyorum acaba düzgün beslenemeyip çocuğumu besleyemiyor muyum düşüncesine takıldım ağzını açan yemiyorsun bebek bak küçücük diyor yesem midem kötü oluyor
balinannesi20 Bebebebe sürekli üç maymunu oynuyordum aynı günde birkaç kişi diyince kafayı takmıştım🙇🏻♀️
balinannesi20 Muhammedamine ahh birde etrafımızdakiler bunu anlasa 🤲🏻 Doğuma kadar kimseyle görüşmemek en iyisi🤦🏻♀️
Calasun balinannesi20 bosver takma sen biz bir hafta geri ciktik 26 haftada ama sonra duzene giriyor 🙏🏻💞
1850 balinannesi20 normal ben o hafta detaylıya girdiğimde 376 gramdı doktorum cok ıyı kılosy demişti
Gozdeerdem Benim de 20 artı 5 günlük 374 gramdi canım takma kafana daha bu haftalarda şimdi 36 hafta oldum 3 kilo bebeğim son 3 haftaya düştü kontrollerim 800 gram alıyor 30 dan sonrası önemli. İnsanlarin dediğine takılma
Filizcskn balinannesi20 benim 20+1de ayrıntılıya girmiştim 306 gramdı normal demişti doktor kaşar peyniri,muz,ceviz yemeye dikkat ettim hergün 24 haftalik gittigimde 700 gram olmuştu bebeğe direk kilo aldıran yiyeceklermis 😊