Kızlar merhaba bugün 40 hafta oldum ama nişan ya da suyum gelmedi.nst de ne ağrı ne bişey çıkmıyor .Haftasına göre suyu normal ama azalacak dedi doktor bugün suni sancı verip olmassa yarın sezeryana alırız dedi.Bayramda gelirsen seni kabul etmem dedi risk almak istemiyormuş (kordon dolanması var bebeğimde birde )pazartesiye kabul ediyor ama madem riskli ogünde kabul etmemesi gerekmezmi artık doktorlara inancım kalmadı tatili bölünmesin diyemi Yapıyor anlamadım gerçekten başka bir doktora gittiğimde de bayramdan sonra da olabilir dedi kararı bana bıraktı ama yine istersen Vajinal jel sürüp aladabiliriz dedi. Kafam gerçekten çok karıştı siz olsaydınız ne yapardınız 🌸🙏